text.skipToContent text.skipToNavigation
Menu

Veelgestelde vragen

  1. Account / Mijn gegevens
    1. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

      Wachtwoord vergeten? ga naar de log in pagina, klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in. Je ontvangt daarna van ons een e-mail met een link waarmee je het wachtwoord kan instellen.

      Graag je wachtwoord aanpassen? log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Ga vervolgens naar 'Mijn RET Interieur' en dan naar 'Wijzig wachtwoord' binnen “Mijn gegevens”. Klik op 'Opslaan' om de wijzigingen te bewaren.

    2. Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

      Stuur je wijzigingen naar klantenservice@ret-interieur.nl en wij maken het in orde.

    3. Hoe pas ik mijn gegevens aan?

      Het aanpassen van het wachtwoord kan heel eenvoudig als je bent ingelogd in “Mijn RET Interieur” onder bij “Mijn gegevens”. Zijn de factuurgegevens onjuist? Geef dit dan door aan de klantenservice via klantenservice@ret-interieur.nl.

    4. Hoe krijg ik toegang tot de webshop van RET Interieur?

      Ben je een interieurbouwer en heb je nog geen account? Dan kun je je op deze registratiepagina eenvoudig registeren. Indien je al een account hebt, dan kun je hier inloggen.

  2. Bestellen
    1. Kan ik ook een  persoonlijke offerte aanvragen?

      In onze footer (onderaan de website) vind je bij SERVICE een link naar onze offerte aanvraag pagina. Nadat wij de offerte voor je aangemaakt hebben, kan je deze (mits je een webaccount hebt) terugvinden in je MIJN OMGEVING bij OFFERTES. Natuurlijk kunnen we ook los van de site een offerte voor je maken en per mail naar je toesturen. Ons verkoopteam is zowel telefonisch als per mail te bereiken: T 030 – 24 555 96 E verkoop@retinterieur.nl.

    2. Hoe kan ik een staal bestellen?

      Van onze decoratieve platen en producten stellen wij stalen beschikbaar. Op deze productpagina’s vind je als ingelogde bezoeker een knop ‘staal bestellen’ waarna de betreffende staal in je mandje terecht komt. Er is een maximum van 5 stalen per order.

      Onze online stalenservice is beschikbaar voor interieur professionals in de breedste zin van het woord. Om de stalen bestelknop te kunnen zien en gebruiken op de productpagina’s dien je ingelogd te zijn. Nog geen webaccount? Vraag dit dan eerst aan.

      Zonder account stalen bestellen? Neem dan contact op met ons verkoopteam: E verkoop@ret-interieur.nl of T 030 – 24 555 96

    3. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

      Standaard worden alle prijzen exclusief BTW weergeven. In de winkelwagen is het mogelijk om het totaalbedrag inclusief BTW te zien.

    4. Kan ik als particulier bestellen?

      Het is niet mogelijk om als particulier te bestellen. Deze website is B2B gericht - oftewel: wij doen uitsluitend rechtstreeks zaken met bedrijven, waarbij onze directe verkoop is gericht op interieurbouwers met een geldig KvK binnen deze branche. Val jij binnen deze klantengroep, dan kan jij een kopend webaccount aanvragen en online gaan bestellen.

      Natuurlijk staan wij daarnaast ook voor alle andere betrokken partijen uit de interieurprojectenmarkt klaar met raad & daad. Met als extra service voor designers en voorschrijvers de mogelijkheid om een 'fanaccount' aan te vragen. Met een 'fanaccount' krijg jij toegang tot alle diensten op deze site - zoals het gratis bestellen van stalen en het bekijken van prijzen.

    5. Kan ik bestellen zonder account?

      Het is niet mogelijk om online bij RET Interieur te bestellen zonder een account. Maak gratis en eenvoudig een account aan op de registratiepagina en krijg 24/7 inzicht in de voorraad en je persoonlijke prijzen.

  3. Betalen
    1. Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

      Dit kan je doorgeven via klantenservice@ret-interieur.nl.

    2. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

      De klanten van RET Interieur hebben na een krediet-check de mogelijkheid om op rekening te betalen.  Direct betalen per iDEAL is op dit moment nog niet mogelijk.

  4. Contact / Service
    1. Hoe kan ik stalenboeken bestellen?

      Op aanvraag zijn stalenboeken beschikbaar van onze merken Kronospan en Krion Solid Surface. Van Valchromat hebben wij fraaie  stalendoosjes waarin het assortiment in klein formaat gepresenteerd is. Vraag een stalenboek aan bij ons verkoopteam: T 030 – 24 555 96 E verkoop@retinterieur.nl.

    2. Waar kan ik terecht met (technische) bewerkingsvragen?

      Ons team aan specialisten helpt je graag verder bij de meest uiteenlopende vragen over onze materialen en de verwerking. Voor algemene vragen kan je terecht bij onze binnendienst T 030 – 24 555 96. Specifieke technische vragen kan je stellen aan onze accountmanagers. Zij komen indien gewenst ook graag bij je langs. 

      Wouter Smit :  bellen of whats app: M 06 51 09 43 19 of mailen naar w.smit@retbouwproducten.nl 

      Sander van Bekkum : bellen of whats app: M 06-83240311 of mailen naar s.van.bekkum@retbouwproducten.nl  

    3. Kan ik een bezoekafspraak aanvragen?

      Natuurlijk komen onze accountmanagers graag bij je langs om alles te vertellen over onze materialen en diensten. Bel of mail met ons verkoopteam en geef aan wanneer het jou uitkomt: T 030 – 24 555 96 E verkoop@retinterieur.nl.

  5. Leveren
    1. Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

      Dat is afhankelijk van de status van de bestelling. Neem hier voor contact op met de klantenservice 030 – 24 555 96

    2. Wat zijn de bezorgkosten?

      Bestellingen met een totale waarde vanaf €450 ex. BTW leveren wij gratis* bij je af. Voor orders met een waarde onder de €450 ex. BTW geldt wordt er €90 ex. BTW vrachtkosten per order berekend. 
      *Dit geldt voor bestellingen door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.

    3. Kan ik de goederen op een specifiek tijdstip of dagdeel laten bezorgen?

      Dat kan zeker! Wij bieden hier tegen een kleine vergoeding verschillende mogelijkheden in. 
      Levering om 7 uur € 110
      Levering tussen 7 en 8 uur € 65
      Levering tussen 7 en 10 uur € 45
      Levering tussen 7 en 12 uur € 25

    4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      De levertijd van je bestelling is terug te vinden in de orderbevestiging. Indicatie van levertijden staan ook per product aangegeven op de betreffende productpagina.

    5. Kan ik een tijdsindicatie van bezorging ontvangen?

      Graag een tijdsindicatie ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice: klantenservice@ret-interieur.nl of 030 – 24 555 96

  6. Retourneren
    1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

      Neem contact op met onze klantenservice voor verdere informatie omtrent retourneren via klantenservice@ret-interieur.nl.